lördag 21 november 2009

DanielSvensson - Hoppträning på hippo!

Idag körde jag Daniel Svensson träning med Animo, (det är en träning imorgon också, 2-dagars träning alltså!) Vi tränade mest markarbete idag och försökte att få lydnad på hästarna, ställning, fattningar och flyttningar så att hästarna skulle vara följsamma för hand och skänkel!
Animo gick helt otroligt fint, han var jätte lyhörd och Daniel ba: HUR GAMMAL ÄR HAN? Daniel tyckte Animo var jätte fin! Lillgubben min! Jag önskar att han var en D-ponny istället för en c-ponny.
Jaja man får inte allt, jag är otroligt glad över att jag får tävla och träna söt Animo! :)
bilder kommer när jag har fått från någons kamera och någon i huvudtaget tog kort på mig! :) Just nu ska jag alldeles snart åka till fortet med stöcke!!!!! UNDERBART KUL SKA DET BLI! Muitt lag LAG SUSSANE: Jag, Teres, Hanna och Marie(Rebeckas mamma) vi kommer äga sönder! hahahaha :) kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar