torsdag 14 januari 2010

OnsdagOnsdagOnsdag..!

Idag så hände inte så mycket i skolan, det var piss äckilig lunch iaf! Men vad har man för annat val? Jag typ kom hem och väntade påmedryttare och han tyvärr inte plugga nånting alls ikv för det vart så sent. Hade kunnat ta ut engelska boken till stallet men jag visste ju inte att medryttarna skulle bli sen. Efter medryttarna hade åkt hem gick jag in och käkade middag,läste lite engelska och sedan hann jag inte så mycket mer. Då blev det sängen, lyssnade på MP3 i typ 1,5timme. Hade det jätte mysigt!
_____________________

Ulla: Cissi red Ulla idag, Ullas medryttare! Hur det gick vet jag faktiskt inte riktigt? Men hon har fått en dagbok att skriva i hur det har gått. Hon hade ridit långt och det hade gått bra stod det i den idag iaf! :) Hoppas det var en kul ritt cissi! :)
Animo: Idag red Pia Animo och det gick rätt så bra. Jag tycker hon måste vara mer bestämd med honom men det kommer nog ju mer hon rider. Hon ska rida honom, just nu rider Animo med Pia! Men hon har blivit lit mer bestämd sen hon började iaf! DEt är super bra!!! :) Vi red till dalsjö och tillbaka.
Dudde: Idag red Michell Dudde och det gick faktiskt rätt så bra,hon behöver våga lägga till lite mer ben på honom. Men dina händer,Michell, är otroligt bra! Jag har sagt till en gång med händerna(att hålla dom låga) och du håller dom fortfarande där nere. Super bra!!!
Lissan: VILA
Mazing: Jag red Mazing idag. Hon testade mig rätt så mycket den busiga damen. Hon var rätt så pigg. Väldigt mycket på hemvägen iaf!! Travade och galopperade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar