torsdag 21 januari 2010

Torsdag!

Idag hade jag dressyrträning annars så hände det inte så mycket.
_________________
Ulla: VILA
Dudde: VILA
Animo: VILA
Lissan: Idag tränade jag Lissan för Pia, dressyrträning. Det gick riktigt riktigt bra! Det började med att vi var ganska sena,som vanligt! så det såg ut som att jag bara skulle hinna skritta fram i 15 min och Lissan behöver ju minst 30min på sig. Som tur var hann jag skirtta fram henne rätt så mycket för att pia var lite sen med träningarna och dessutom så skulle hon gå ut och prata telefon och gå på toa så jag hann rida fram ganska länge! Det var väldigt skönt! Träningen gick underbart super! Lissan var cool lugn och fick riktigt fina trav steg och vi jobbade lite ställningar utåt och inåt. Lissan var helt super fint idag! Inga sura miner i huvudtaget.
Mazing: VILA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar