lördag 20 februari 2010

MELODIFESTIVAL - lördag!

Hej! Ursäkta för en jävligt dålig uppdatering. Det är så himla svårt att hinna blogga medans man har nationella prov i skolan, + att datorn ryker hemmifrån. Menmen, bättre sent än aldrig? Jag skulle vilja börja bloggen idag med en videolänk som jag fick från Emma Bergsdorf!
En underbar video,en video värld att se! Tänk efter hur man själv är mot hästen..
Denna film fick mig att blir tårögd! Så sjukt fin film. Hästar är aldrig dumma, bara ibland jävligt mycket fööööör smarta.
Hade DanielSvensson-träning idag. Gick väl hyvsat, Animo skötte sig otroligt fint!
Förresten så är melodifestivalen ikv, fast ja tänker inte kolla. Jag ska sitta vid datorn och blogga lite och chilla och kolla runt på sånt och självklart kommer jag kolla på länken om,om,om och om igen. kramkramJW
-
Ulla: VILA (eftersom att hon har tappat en sko)
Dudde: Idag tömkörde vi dudde och jag både filmade och tog enormt fina kort på honom. I början förstod han inte riktigt vad vi höll på med. Han är ju väldigt osäker mot människor så vi tog det lugnt och sakta. Men mot slutet gick han så jävla fint!!! Älsklingsdudde!
Animo: Han hoppade jag på DanielSvensson träning idag och han hoppade super fina skutt! Lägger in några bilder från träningen lite längre ner på sidan. Jag har fortfarande problem med att lita till 100% på Animo. Vet ej varför. Jag har bara jätte problem med min hand och skänkel just nu, jag slutar rida mot hindrena när det blir 110cm och högre. Min skänkel slutar driva smatidigt som min hand börjar ta 1000 halvhalter innan hindret! Jag kan bara inte förstå vars det kommer ifrån. Men förmodligen kommer det från Lissan eftersom att hon är rätt så pigg. Jaja, jag ska verkligen ta tag i det på momangen. Så om ngn ser mig rida..... SKRIK OCH PÅMINN MIG! :)
Lissan: VILA (Eftersom att lissan inte är helt ren&fin i kroppen..)
Mazing: Hon fick sig ännu en till vilodag. Linna kommer och rider henne imorgon.
BILDER FRÅN DUDDES TRÄNING IDAG!
BILDERNA FRÅN DANIELSVENSSON TRÄNINGEN IDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar