torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Så här ser det ut när man ropar att det är frukost! Lissan e alltid 1:a och Dudde e alltid sist haha!

Hej, skolan är roligare än aldrig förr. Så sjukt kul, vill inte sluta 9an :( Hur ska jag överleva utan billy,jesper,johan,albin,hampus,liljapojkarna och alla andra!!! ojojoj, så sjukt hemskt.
Iaf så kom Linna hit efter skolan och skulle rida Mazing och jag red Dudde idag och skrittade Lissan. Efter det vart de väl äta och sen blev det sova.
_______________
Ulla: VILA
Dudde: Jag red honom och jobbade lite travbommar (cavalettti) som sedan blev till ett par galopp bommar och Dudde gick verkligen jätte bra. Han dock inte provat det nya bettet på honom ännu, alltså Nova bettet som Lissan går så bra på. Men det ska jag göra i helgen tror jag!
Animo: VILA
Lissan: Hon fick skritta en sväng runt byn medans linna gjorde iordning Dudde och Mazing :)
Mazing: Linna red henne och jag tycker det gick riktigt bra för dom! :) Vi jobbade saker som t.ex flytta undan skänkeln,att hon ska vara framme osv. Bestämande saker som är viktig att kunna och viktiga saker som bör fungera mellan Mazing och Linna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar