lördag 17 april 2010

LÖRDAG

Linna var och red mazing på ridbanan och hon har börjat bli lite pigg nu eftersom att hon håller på att känna av sommarnerverna! Men det gick tydligen super bra! Jag har just fått hem moppen så min dag gick faktiskt till att testa den och va med lite kompisar även denna dag.
På kvällen tog jag moppen till grillstugan och var med Leo,Anton,Linn, och isac :) bara fett mysigt!!!! Tidigare innan det skjussade jag mamma på moppen till pia för att jag skulle testa rida mamma mia. Jaja, nu har jag inte så mkt mer att skriva. Jo juste!!! Fick en kommentar på Animo av en tjej, Olivia. Självklart så ska jag svara på den oxå.

SVAR: Hej! okej,ja han är enormt fin och kan komma enormt långt! Du är verkligen inte förlång för honom, jag är ju 170cm lång och är litelite förlång för honom sen väger ja typ 50kg så du är perfekt längd och vikt :).Du har väl inte glömt att kolla in strandgarden.dinstudio.se? :) Hare bäst kramkramJW.
______________________
Dudde: VILA
Animo: VILA
Mazing: Linna red på ridbanan i trav och skritt. Sedan så skrittade hon ut efter vägen ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar