lördag 25 september 2010

punkt

Hallåhallå!!!! Gissa vem som har kommit hit :D jo, mikaela en kompis har kommit hem till mig och ska bo hos mig i 2dagar nu och det kommmer bli j'ätte roligt!! :) Har inte hänt så mycket idag, har lite bråttom ut för vi har sovit ganska länge.. ha det bra!! :)
____________
Dudde: Mikk red på överboda ridbanan och tränade lite tempo och lydnad och försökte hitta knapparna på Dudde och jag tyckte hon fixade det bra! :)
Hurran: Jag red och flyttade ut och in baken och hon tyckte det var väldigt jobbigt. När det byts ryttare på en häst så kan det lätt bli så att små saker kan lätt bli väldigt jobbigt eftersom att alla rider olika. Men jag tycker hon skötte sig bra och kämpade på och surade inte ihop nån gång för att det var jobbigt eller gick emot bettet. Duktiga gumman!! :)

2st bilder från skellefteå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar