söndag 24 oktober 2010

empty in my head, no rubrik

Hejsanhoppsan idag har det varit en skön och ganska lugn dag,många av hästarna var trötta och vilade mycket. Cheyenne och fölet låg ner i hagen då jag kom och skulle hämta dom för att ge mat eftersom att dom låg och sov så kom dom inte då jag ropade :) Så jag låg och myste med dom i mer än 1timme så jag tyckte det var dags att gå in så jag satte mig på cheyenne och bad henne att ställa sig upp och hon ba jahapp då vare dags! därifrån kommerbilden längre ner! :)

Fredrik kom hit en stund och myste det var mysigt saknar han redan :)
_____________________
Ulla: Tog ulla en sväng barbacka på åkern eftersom att våra hästar inte har broddar än så får man ta det lite lugnare än att fara via storvägen. Så Ulla fick ett ordentligt pass på åkern i några mina i galopp och några varv i galet djup form. DUKTIG FLIKKA! :)
Hurran: Jag tog Hurran en sväng på åkern och galopperade i bådavarven 10min och jobbade det vi gjorde på dressyrträningen. Hurran gick mycket bättre än vad hon någonsinn gjort, roligtroligt! Imorn ska hon få en ordentlig jogging tur på åkern.

TRÖTTA-SÖNDAG,2 BILDER FRÅN IDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar