lördag 9 oktober 2010

LöRdAg

Hejsanhoppsan hemma från östersund igen!!!!! :) På fredagen gick jag mest åh la mig så det blev inte så mycket skrivande då. Idag var det hopptävling på Hippo och från det att jag vaknade tills vid kl 5 kom jag hem ungefär. Jag hann rida Ulla idag och mysa med fölet en lång stund i hagen sen har jag ätit middag och sen suttit framför datorn och hållit på med filmerna från tävlingen!
http://www.youtube.com/user/Majjzing#p/a/u/0/LMegUyhNxrI
nattinatti!
__________
Ulla: Ulla är verkligen bra just nu! Hon är galet mjuk i kroppen och när ja galopperade på volten flera,flera,flera varv och flyttade in/ut baken fram och tillbaka så gjorde hon allt jag begärde.
Hon är ju underbar!
Hurran: Hopptävlade 2 klasser idag.
LC - felfri och blev 3:a!!! :)
LB - Lite för dålig uppvärmning ledde till att på banan hade jag egentligen ingen koll på henne. Hon var helt enkelt ur seg och jag var lite nervös. Vilket ledde till ett stopp men efter stoppet gick hon as bra! Eftersom att jag la på spöt en gång och då hittade hon och jag genast det vanliga tempot! :) Hoppas det går bättre imorn, vill verkligen ha hennes naturliga framåt galopp!! kramkramJW
2 BILDER FRÅN IDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar