onsdag 8 december 2010

0NzDaG,

hej på er, har varit väldigt seg uppdatering, jag vet..förlåt! Men det har bara känts jobbigt att sitta vid datorn vissa tillfällen då och då jag eftersom att det varit lite problem med skolan.. mycketmycket drygt! Känns så jobbigt att gå ett hästgymnasium också håller man på med kossor???? hallå,jag är hästintresserad!!!
Är det någon som gått på forslunda som kan typ berätta hur det blir i 2:an 3:an???
Iaf blev det en konstig kväll, gud så jag längtar tills man flyttar hemifrån!
Jag tror att jag ska hitta på ngt på nyår med några kompisar, skulle vara riktigt skoj. Sen kollade jag upp då jag fyller 18 och gissa vad, DET ÄR PÅ EN FREDAG!!!!! ojojoj, skoj kmr det absolut bli!!!! jaja, nu tror jag verkligen jag ska hoppa isäng eftersom klockan är ungefär super sent(00.23) så japp. godnatt!
___________
Ulla: Hoppades på gårdsplanen, Ulla går bara bättre och bättre just nu! Hon går verkligen jätte frammåt och det ska bli otroligt kul att se resultaten på tävlingar. Hon är ju läromästare och hon har ju tävlat SM och Ulla är en sådan häst ni ska passa er för på tävlingar så passa er alla tävlingsryttare ;)) hehehe.
Nej men som sagt idag fick hon jobba ett ganska ordentligt jobb, hon
Hurran: Hoppades på gårdsplanen gick otroligt bra måste jag säga, jobbade på inte högre än 90cm höjden, rullade och försökte att få bra språng och komma ganska nära.
Cheyenne: Longerades av morsan på gårdsplan, gick väl bra!


1 kommentar:

  1. Tja.. jag har gått en liknande gymnasieskola i Jönköping. Även där var det andra djur än häst. Nu, 3år efter att jag gått ut kan jag se att jag har ganska mycket nytta av den kunskapen... hoppas att det kan peppa dig lite. /Mia

    SvaraRadera