fredag 28 januari 2011

TÄVLING IMORN, KOM OCH FOTA!

Hejsan ville bara kolla in och lägga in ett kort inlägg, imorgon debuterar jag LA med Hurran hos Umeå Ryttarförening, hippo alltså! :) Tyvärr måste min mamma jobba och kan inte filma så jag behöver ngn som kan filma?????!!!!!!! Kom gärna och kolla, Tur att min älsklings emelie kanske kmr och filmar!!! Men bara kanske eftersom att hon varit sjuk! kramkramJW

Dag 4 - Hur mitt hästintresse började
Jag har egentligen aldrig "inte" haft ett hästintresse utan jag föddes upp med hästar och då jag var 1-2år red jag med mamma framför Sula som den hästen hade, senare köpte mamma sin travare Danne som hon utbilade och fick honom otroligt lyhörd så i stort sätt har jag alltid hållit på med hästar vid sidan om skolan och kompisar, förutom en tid då jag spelade fotboll i några år också men det var länge sedan! :)
__________________
Ulla&Hurran: Dom båda vilade idag eftersom att då jag kom hem körde jag traktor och skottade lite på gården sedan smörjde jag alla min hästsaker! Underbart härligt att få alla saker rena och fina! Imorn bär det av och då ska jag debutera!!!!!!! :) hejdå!

Hästen jag hoppade i skåne som jag saknar otroligt jävla mycket!!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra idag gumms!<3 Jag håller tummar och tår för dig å hurran!:D Jag skulle ha kommit och kollat/fotat men jag får fett dåligt idag också:// Smsa så fort ni har hoppat!:D
    Älskardigbästastejenniferwassermann!!<3<3

    SvaraRadera