tisdag 22 mars 2011

vilodageN

hehehehe rubriken säger väl hela inlägget eftersom jag mest tagit en slappdag, kom hem och direkt så fick jag lova att gå ut och skotta hela våran framsida av gården där parkeringen är och skott bort hästskit som sjunker ner och bildar jord annars. Så jag stod där och skottade i 45min-1tim ungefär. Känner mig nå så jävlust duktig! Kom hem 6 gick ut halv 7 klar vid halv 8 så därför hann jag ej rida någon häst om jag skulle komma i tid i sängen och inte försova mig!
Så dom fick nöja sig med lite mys och kvällsmat!!
Nu börjar snart den stora resan ner till Timrå och hoppa LB LA! Ska bli himmla mysigt och kul att umgås med hela stöcke högen! :) Imorgon är det Evajonsson träning för Hurrans del!!!!
Hare bäst kramkramJW
___________
Ulla: vila
Hurran: vila

BJUDER PÅ EN BILD PÅ ULLA, HOPPNING HEMMA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar