onsdag 1 juni 2011

IMORN KMR ÄLSKADE MORMOR.

Hejsanhoppsan, dagen har varit bra och jag har ridit snibben hos carro todayy, gud vad snibben blivit bättre i bakdelen! Det känner man verkligen, såååå roligt att få hjälpa hästen att bygga rätt muskler och så den får röra på sig :) Efter carro var jag med niklas och fredde och vi snackade, såg film, skrattade, kittlande, jaa en massa hann vi göra! det var kul kul kul det!

Nu ska jag sova och imorgon kommer mormor hit, guuuud så trevligt det ska bli! Ska in till vännäs imorgon och få rida där med Carro, ska bli trevligt trevligt men ska somna i tid nu! byebye! Har ingen riktigt bra bild men det dampar så mycket att det inte händer nånting när jag klickar på "bläddra" för att infoga en bild. Så det får bli ett bildfritt inlägg!!.. kramkramJW
Ulla: Förresten ingen busterträning för mig idag eftersom att jag har varannan tisdag, men ulla fick långtrava hemma istället! Imorgon kommer hon som ska rida Ulla några gånger, Petra! :)
Hurran: Skrittades runt byn tog det ganska lugnt.
Mazing: Fick sig en lång skritt tur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar