onsdag 24 augusti 2011

Medryttare!

Hejsanhoppsan, nu är det kväll och jag ligger i sängen och ska snart sova, idag har det varit 2 äldre kvinnor som varit och ridit tilsammans med mig. Så jag fick offra mig och rida mazing vilket känndes helt underbart hehe, sedan red kvinnorna Ulla och Hurran.

Ulla: Det blev som ett vilopass för Ulla eftersom att damen inte krävde så mycket.
Men hon fick röra på sig i alla gångarter.
Hurran: En utav damerna red hurran och tyckte hon var väldigt rolig att rida! Därimot var det här passet som ett vilopass för henne eftersom att dom inte krävde någonting.
Mazing: Ett riktigt pass, jobbade flytta undan, galoppfattningar från skritt och från halt, Backade runt halva ridbanan, samlade mycket galopp inför ett hinder och lät henne hoppa med bakdelen och med ryggen. Hon var trött efter detta pass kan jag säga men det behövdes nog på mazing.

Förresten så ska jag svara på ännu en till komentar!

Anonym
Underlig humor tycker jag !!
SVAR:
Hehehe, jag har min egna lustiga humor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar