tisdag 16 augusti 2011

Radio killer

Hej klev upp vid 9 någon gång och känner att idag har jag varit aktiv, alla hästarna gick idag och kämpade på bra! Förresten så jag älskar att våra äpplen på gården går att käka nu för det är så najs att bara kunna gå och ta ett äpple som mellanmål mellannär jag byter häst då jag ska rida osv! Imorgon blir det att åka till Vännäs och hjälpa till där att spåna/bygga upp boxar mm., ska bli mycket kul för är sååååååååå taggad till helgen! :) Nu blir det kvällsfika och sedan hoppa isäng godnatt!
-
Ulla: Jobbade galoppen och bakdelen 35minuter på åkern, samla och galoppera på samla upp och galoppera på osv. Många små övningar gjorde jag så hon blev helt genomnsvettig men hon skulle gå hårt idag och imorgon blir det joggning och uppmjukning så musklerna hinner med.
Hurran: Galopperade runt dalsjö i tävlinggaloppen som jag nymera har hitttat, hon blev dyngtrött och svettig och helt slut men nu när jag hittat galoppen kommer vi träna ännu hårdare för att hon ska orka 2 klasser på en helg (LB,LA,LB,LA) :)
Mazing och Tornado: Fick sig en liten skogs tur och Tornado fick följa med och OM han tyckte det var roligt!!!!!! Han var så söt, men han är tuff inte rädd för nånting. Mötte en traktor när jag skulle gå över storvägen och han brydde sig ingenting, mötte cyklar och en buss och han brydde sig inte om dom heller. Red alltså på Mazing och hade Tornado i ledtygel.



BILDER FRÅN IDAG PÅ PONNYRIDNINGEN/ TORNADO!



Fina Tornado!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar