fredag 19 augusti 2011

TÄVLING IMORN, taggaaaaa!

Hej, idag kom Levina hit och red hurran, det är ngt barnbarn till Kurt(vårangranne) som ville att hon skulle få en ponnyridning några gånger och självklart får hon det!! Hon följde med mig ut idag och det gick super bra, hon pratade på och var inte ett dugg feg! Väldigt trevligt, efter det kom Frida hit, hon som rider min finaste Mazing, och sedan körde vi moppe till Carro och åkte sedan med Carro till vännäs och hjälpte till där att bygga banan inför imorgon. När vi åkte hem fick Frida prova köra min moppe och det är därifrån den mörka bilden här nedanför kmr ifrån!
Har förresten lyckats bränna låtar till musik tilll tävlingen imorgon! :)

Imorgon blir det upp tidigt som fan och tvätta Ulla och massor med andra saker.

Så ska sova nu hare gött! Imorgon kväll blir det film + färga håret som Frida ska göra åt mig! så.. nu MÅSTE jag sova, Godnattis kramkramJW


Ulla: Skrittade

Hurran: Joggade + Ponnyridning


Svart blir det, eftersom att det är bleks av solen så blir mina toppar typ ljusbruna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar