söndag 2 oktober 2011

hemfärd straxxxx

Åh så roligt det var igår!!!! Träffade på BLONDAA som är en känd bloggare som vi träffade på ett uteställe/krog på stan på kvällen efter, ojojojoj så kul det var igår! Var även på musikalen "Romeo och Julia" där huvudrollen spelades av Måns zelmerlöw. Den var så grymt himmelens jäkla bra!!!!!!!!!!!!.. ett tips: SE DEN!!!







Anonym
Vad gör du i sthlm? :)
SVAR: Jo, jag hälsar på mina älskade syster Anna-Karin som pluggar där nere, for ner och var bara med henne och hittade på massor med roliga saker! Shopping, mysig hemmakväll, uteställen + muskialen! senare idag far jag hem med flyg så det blir skönt att få komma hem men kommer sakna sthlm så himmla himmla mycket!!! kramkramJW


BILDER FRÅN IGÅR..

5 kommentarer:

  1. Fiinaste gumman,, så fin du är :))

    SvaraRadera
  2. shiiit vad fin du är jennifer!!! :)

    SvaraRadera
  3. SV: Jag blev tillfrågad om jag ville vara med i teamet och fick vissa sponsorsaker. :)

    SvaraRadera
  4. tryck f5 så gör den de;)

    SvaraRadera
  5. Okej då kan vi göra länkbyte, säg till när du gjort så gör jag :)

    SvaraRadera