lördag 22 oktober 2011

Ont i halsen, kan knappt prata!

Nu sitter jag i sängen övertrött och väldigt ont i halsen, ikväll reds båda + att mesta delen av dagen spenderades med min underbara chrille! Världens finaste låter mig ha hans tröjor, jag älskar det! Iaf så har dagen gått rätt så segt ändå, chrille åkte hem vid 8, gick ut och tog in hästarna när han åkte, hjälpte pernilla att longera henne på nyhästen hennes som gick jätte bra, sedan sa vi godnatt till hästarna. Imorgon ska båda hästarna ridas + att ridhuset ska fixas med lite grann sedan blir det mycket för mig att försöka klä mig varmt och försöka bli frisk tills imorgon! Snart funderar jag på att ta hål i läppen igen när jag blir frisk :)

Ulla: Runt byn, och fick jobba med bakdelen än en gång.
Hurran: Gick på ponnyridningen idag + att hon fick ett pass i ridhuset där jag jobbade mycket med lyssna saker, öka..minska..flytta..undan..halt..galopp..ställa vänster...ställa höger.. osv. Att det händer saker hela tiden så hon blir uppmärksam för mina hjälper, samt mjuk i kroppen av olika ställningar. Stretschade henne sedan och det tyckte hon var jätte skönt.
Cheyenne: Gick på ponnyridningen idag, skötte sig underbart bra! Kolla sikken söt bild på dom här under...


Finaste Emelie vännen, är så glad att du är så förebannade snäll!
Frida Broman, vi måste se film i stallet igen ngn gång, det var så himmla himmla mysigt, hoppas du blir frisk så du snart kan rida igen! Bara att du hör av dig gumman u know? :) Krya på dig, vi tänker på dig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar