måndag 31 oktober 2011

TOPPEN DET HÄR KOMMER BLI

Hej, denna dag har jag hunnit med otroligt mycket, allting ifrån rida, tvätta, diska, hängt tvätt, städa, damnsuga, bytt däck själv, och hunnit med att lyssna på musik också! ;)
Förresten Anna-Karin, om du läser det här så har jag hittat en sång vi borde sjunga tilsammans och spela in!!!!! The world's greatest - Radio Edit - R kelly

Sedan så kanske kanske kanske det blir Strömsholm nästa fredag... avslöjar ingenting förns jag fått besked! Det är nu alla ska hålla tummarna för mig.. ;)

Ulla: Red i ridhuset, och redan när jag tog in henne i stallet var hon grymt stressad, gnäggade åt Tornado hela tiden. Hon blir ju alltid mer koncentrerad när man sedan sätter sig upp och rider henne också. Men idag var hon väldigt väldigt stressad, det gick inte att ta igenom allting för ingenting funkade. Det var som att hon stängde av att jag satt på ryggen, hoppade även med henne
Hurran: Gick så oooootroligt himla bra! Det nya ridsättet börjar sätta till sig och det går riktigt riktigt bra, det blev hoppträning i ridhuset ikväll och började med att värma upp, gjorde lite Busterövningar genom att vända runt bommar och mjuka upp sidorna, sedan började jag hoppa och då ställde jag upp en kryss oxer + en travbom framför.
På KG-Svensson hade vi en travbom rätt så när så att hästarna skulle hoppa upp sig ordentligt så gjorde liknande nu idag och Hurran hoppade upp sig otroligt fint. Höjde upp till 105 idag och det kändes super!!!!!!!! Ska se om jag kan filma det imorgon kväll så ni får se.

En fin bild på Maja och Hurran från dagens ponnyridning!
NY PRODUKT!!!! Ska pröva och se om jag rekomenderar den sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar