måndag 14 november 2011

Blev en lugn kväll ikväll, red båda sedan gick jag in rätt så tidigt och nu ligger jag i sängen och ska sova, råkade somna på en lektion idag för jag verkligen var är är så himmla trött efter helgen. Resan till Strömsholm och den långa bussresa hem osv, kul har vi ändå haft men tröttsamt var det! JUSTEEEE..... ska lägga in en video på mobilen, som är så grymt roligt.. det är ett ljud och ni alla ska få gissa vad tusan det kommer ifrån. Nu ligger jag i sängen är jätte trött och ska slå igen datorn och sova, godnatt! :) Avslöjar imorgon vad bilden var på!..
Juste, glömde att berätta att min kamera har gått sönder och att det kommer hädan efter bli tråkiga mobil bilder. kramkramJW

Ulla: Reds runt byn, otroligt pigg men lyhörd,
Hurran: Red runt byn några varv, jobbade vart ända steg hon tog sedan galopperade och skrittade jag upp i en väldigt brant uppförbacka i byn, sedan skrittade.. travade.. flyttade skänkelvikning fram/tillbaka över vägen..gjorde halt..backade några steg.. kom fram i galopp.. OSV. Hon lyssnar så otroligt bra på sånt, och blir verkligen lyhörd. Hon reds i 1,5 timme och hon var helt dygn svettig mellan bakbenen, hon fick en skön stretching efter ridpasset.
Fick några bilder från en tjej som fotat mig i somras förresten!
A P P L E H U R R I C A N E
U R S I N I A

2 kommentarer:

  1. Så himmla fina hästar du har!!!!!

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilken fiin häst på andra placeringen ::] <3

    SvaraRadera