lördag 5 november 2011

Tjenispenis, idag har vi varit trötta tjejer, vi skulle se en super bra film (enligt frida) igår, Hangover 2 (Baksmällan) men det hann vi inte för jag blev så trött att jag däckade på engång i sängen.. och förresten för alla er som smsar mig så ska ni veta att mitt års kort har gått ut, så jag har inga sms alls och inga pengar så jag kan ej använda telefonen, känner mig enormt handikappad. Ikväll kom min älskade chrille, sitter och fet myser just nu♥ Jajaja.

Ulla: Hon fick vila idag, skrittade runt byn men jobbade henne ingenting. Hon har gått hela veckan ordentligt såå hon behöver vilan för att hon ska få muskler.. Imorgon blir hon riden och på måndag blir det dressyrträning för mia med Ulla, håll tummarna för det här kommer bli intressant! :)
Hurran: Skrittade runt byn med Frida och Hurran var pigg och positiv idag! :)
Hon gick även på ponnyridning ikväll 1 timme.
Tornado: Longerades idag, var super super duktig, har lärt sig alla komandon nu och det gick fort? ;O Men han är ju bara ung så det kommer säkert svackor med jämna mellanrum. :)
Han fick ta några skutt, trav bommar och även lite galoppbommar, han fixade det super bra! Nu får han vila tills näst nästa helg... EFTERSOM... att nästa helg åker jag bort...

Bjuder lite grann..

2 kommentarer: