onsdag 16 november 2011

Hejsanhoppsan, kvällen ikväll har varit bra! Båda hästarna har fått sig en ordentlig dressyrträning av snälla tacksama Mia! Jag själv är väldigt trött nu.. förresten så följde Betty mig hem idag, mina underbara vän som verkligen är en fin människa. Vi hade trevligt, hon fick se hur jag bor sedan kollade hon på när jag red! :) Nu är jag så himmla trött att nu blir det att sova sedan blir det upp till skolan imorn. kramkram!

Ulla: Ulla fick en liten dressyr träning hon med, och det gick verkligen bättre med Ulla, innan träningen gick det sådär, Mia frågade om jag ville ha hjälp och det ville jag såklart. Gick så himmla mycket bättre när hon hjälpte mig att lösa hur jag skulle packa ihop Ulla i en liten låda och göra henne trippig.
Hurran: Gick super bra på träningen ikväll, tränade på att flytta åt olika håll för att få henne i balans. Gick otroligt bra, red med fina, lugna, stilla händer och jag var på toppen humör. Imorgon ska hon verkligen få stretcha ut musklerna med en lååååååång tur! :)

Hör kommer dom, en helt knasig video!
Måste nog städa min garderob snart... (a)

Ni alla som gissade på vad det var för biljett.. nu kommer det!
Rätt gissat var "The Club" biljett!!!!

1 kommentar: