söndag 20 november 2011

K I N G E N

Hejsanhoppsan nu sitter jag hos pappa, datorn är såklart med men tyvärr så har inte pappa bredband, utan bara en USB Internet som gör att det kostar väldigt mycket men får låna den nån timme varje dag av farsan ändå snällt nog, igår var jag ute och röjde, bilder från det kommer imorgon när jag kan ladda in dom på skolan!
Otroligt härlig dag annars, dock lite yr och bakis idag men sånt får man leva med, är så glad att jag hittat en vän jag verkligen kan lita på till 100% som jag vet hade räddat mig om minsta lilla hänt med mig.. så tack för det Henke Olovsson!!!!!!! Idag har jag ridit pappas häst Kingen, roligt roligt, fotade även lite grann och filmade när pappa red utan grimma och bara med sticken lite grann. Sedan så grattis till 3:e platsen idag för Rolf-Göran Bengtsson!!!!!
Satt och kollade på världscupen i hästhoppning tidgare idag.. nu om nån timme så blir det BECK!!! Hare bra... kramkramJW

Dag 8 - Min första kärlek
Min första kärlek var Tim Saxén och vi var tillsammans i 3månader och honom tyckte jag verkligen om mycket :)

BILDER FRÅN IDAG . . .

2 kommentarer:

  1. Hälsa pappa din att han glömt hjälmen

    SvaraRadera
  2. så himla kul att alla i din familj är hästintresserade!

    SvaraRadera