söndag 11 december 2011

Christmas tree

Sitter just nu och dricker och käkar popcorn med Betty och pratar lite om allt möjligt , hon ska väl snart åka hem antar jag och jag ska sova är så jäkla trött och jag behöver verkligen sömnen så jag ska sova.. hästarna är intagna och fodrade, musik spelas just nu i högtalarna och idag har Ulla ridits ordentligt och imorgon är det dressyrträning för hennes del för Mia, taggaD! :)
Nu ska jag nog hoppa isäng och ta och släcka ner, det är inte jätte sent men jag behöver verkligen få sömnen! Förresten ska jag bara säga och visa bild på våran gran som vi satt upp ikväll och nu börjar julstämningen komma ikapp! ;) Både snö, julpynt hemma och dessutom självaste granen i vardagsrummet! Bättre kan det alltså inte bli heheheheheh ELLER KAN DET?!?! HIHIHIHIH. Ny header är på väg upp också! I helgen ska jag försöka vara med vänner i stan, rida och sova ut! Tagga nyår! :) Jaja, nu får det vara bra för ikväll, en uppdatering blev det iaf, ha det bäst kramkramJW

Ulla: Galopperade runt dalsjö, och hon lyssnade helt galant! Otroligt fin var hon idag och nu känns det bättre än aldrig förr inför Hippos 120 debut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Väldigt taggad inför tävlingen i 25-26 feburari.
Hurran: Vilade idag, Frida skulle egentligen komma och rida men hon blev magsjuk så hurran fick vila, hon kommer ha tuffa veckor framför sig nu ändå så att det är lungt..

Att man kan se så annorlunda ut med smink..
Beyonce eller Agnes?.. damn så lika dom var på denna bild!
Betty, Mami och Julgranen på biiiiild!, nu är den pyntad och klar!!!!
Hörs imorn, see yaa later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar