tisdag 6 december 2011

Hejsanhoppsan, fan vad dålig jag är på att skriva hej på olika sätt.. känner jag! hahaha. Jag tänker helt enkelt för mycket ibland. Snart är det julmarknaden på forslunda!!!!!!!!!!! Hoppas ni allihopa kikar förbi för det kommer finnas MYCKET småsaker och ting/mat att köpa, + ponnyridning kommer också vara på plats, självaste egna Hurran ska jag ta dit ;)
Henke kommer följa med dit för att göra mig sällskap och hjälpa mig :)
Dagen idag har gått förbannat fort, men nu är det läggdags!

Ulla: Reds till Carro och tillbaka på asfaltsvägen och hon gick faktiskt riktigt bra på vägen hem.
Hurran: Lösgalopperade lite i ridhuset i 2timmar, jobbade henne lite PNH lös från backen efter åt, hon är rätt fet hurran ser det ut som så i helgen blir det runt dalsjö och även mer dalsjö rundor måste hon få.

Dag 17 - Någon du saknar
Helt klart Emelie andersson, henke, blomman och chrille..... ;'(
Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sig om dig, för en vacker dag kommer du inse att du förlorade en diamant när du samlade på stenar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar