torsdag 15 december 2011

Tja, ikväll har det inte hänt så mycket, hästarna fick vila och dom kommer även får vila över jul en stund några dagar eftersom jag blir hos pappa över jul! Men det mår dom inte dålig av, så jag tror det blir nog bra ändå till slut. Idag tog jag hål i läppen och jävlar vad jag svettades, när jag satt där och det var klart ville jag bara skita, pissa, fisa, skrika, gråta, skratta, hoppa och röra på mig samtidigt.. allting, går inte att beskriva känslan i kroppen utav adrenalinet som blir. Sjukt obehaligt! Men jaja, det ser riktigt bra ut och nu ska jag vara noga med att tvätta, så kommer det här bli jätte bra :) Nu ska jag ta och sova.. ändå rätt bra tid blev det ikväll, så vi säger godnatt ;D imorgon är det först hästlektion, fika sedan lunch och kaka till lunch MUMS! Ha det bra så hörs vi imorgon, kramkramJW

Bjuder på några jävligt sköna låtar ;) helvete vad man får mange bjuder på hjärnan, dessutom bjuder jag på bilder som är nytagna för 7minuter sedan..
Guess what these pictures will show you?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar