tisdag 17 januari 2012

jjjjjjaa..

Ikväll så har det varit full rulle, hästarna har gott och jag har varit i skolan och i stan och sådär, träffade finaste finaste rasmus och andra vänner. Nu är det rätt sent och jag är faktiskt rätt trött så nu ska jag slumra till och vakna imorn bottommmm. Hörs imorgon i skolan, imorgon har vi lärare som inte kan svenska till första lektion, jippieee, tur iaf att jag pluggat lite hemma kanske förstår iaf hennes svenska bättre om jag förstår vad fan hon pratar om?


Godnatt, här ligger jag nu i min underbara skööna säng!

- - -
Ulla: fick ett ordentligt galopp pass, hon blev rätt trött och jag blev också rätt trött för den delen. Vi kämpade rätt hårt båda två och det gick inte bra i början men mot slutet började det släppa mer och mer och till slut hade jag hittat henne super. Imorgon blir det dressyrträning för Mia, underbart!

Hurran: Hon gick verkligen underbart ikväll, red i ridhuset i 2 timmar och nötte på pååå olika saker. Gick otroligt otroligt bra, hon var lugn, jag hade henne på bakdelen, hon flyttade undan åt vilket håll när som helst, kunde göra halt och hon stod helt stilla och hittade balansen på en gång. Det var verkligen jätte kul att hon gick så himla himla bra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar