lördag 25 februari 2012

chillpill friday

Nu ligger jag i min säng och ska sova så ha det bra allihopa, kommer bli en väldigt lugn och tråkigt helg med massa plugg men that's the way it is, mitt eget fel faktiskt. Gårdagen var rätt skön, var med emelie, chrille, johannes och kim och sov hos emelie med dom och det va fett mysigt faktiskt att bara ta det lugnt♥  Men känner draget efter partyyyy känslan i kroppen, får rysningar när jag lyssnar på galna låtar!
Längtar tills sommaren 2013 med tomorrowland och mina tjejerrrrrrr som kommer göra så att det blir bäst, inget partý utan fartí ;)))))  funny i know. godnatt, imorgon ska jag på sminkvisning klockan 3, sedan rida pias unghäst, rida hurran, plugga sen blir det skola mån så sånt tråkigt liv har jag ju nu! hehe, Ha en bra kväll allihopa kramkamJW  Imorgon ska ja på sminkvisning.. så typ hela dagen imorn är jag upptagen! 

1 kommentar: