lördag 11 februari 2012

fést

Tja säger en sliten jenko, vaknat med älskling by my side today men han har farit hem nu, han for när vi for på erik berggren träningen, trodde jag skulle vara mer bakis än vad jag faktiskt var! Så det var ju super skönt, mycket mycket skön kväll igår men många fina snälla älskade personer, ett extra tack till Emelie, Johannes, Angelica och Andrenik som fixade ihop allting! Super skönt gäng var det verkligen även om det spårade lite i slutet med blodet och allting men det ordnade juh sig och bubben mår nu bra fick jag höra idag! Nästa helgen vet jag inte vad det blir, ska vara nykter iaf tror jag men förmodligen blir det väl att jag är med emelie, det vill jag iaf saknar henne så mycket! :)

Hurran: Erik berggren träningen gick så väldigt väldigt bra! Berättar mer imorgon efter den sista tränings dagen.

BILDER FROM YESTERDAY ;)



Tack för kvällen allhiopa! ;)

1 kommentar:

  1. såg din kommentar och svarar här , i ett förhållande måste man prata ut för det ska funka även om man har det bra hela tiden ! såklart man grälar och så men de löser sig ofta ,så ta tag i att prata mer och säg vad du tycker och visa all din kärlek ! kram / feliciakyller

    SvaraRadera