torsdag 23 februari 2012

FIKA♥FIKA♥FIKA

Nu sitter jag här i skolan och försöker plugga bort lite grann, medans jag lyssnar på dit jag ska 2013, jag har nu bestämt mig.. ska det bli ett bra 18års år så ska det bli bra på riktigt (alltså ett jäkla drag) för det är det jag tycker om, what happens on the tomorrowland stays in tomorroland liksom ;)


Förresten! Johanna har en frågestund.. så ställ en fråga till henne här!
Det skulle hon nog uppskatta om ni gjorde.. så gör så. Jag forstätter att lyssna på tomorrowland, shiit vad jag vill dit alltså. 


Idag blir det ännu en plugg dag att försöka göra bort så mycket som möjligt så jag kan vara med lite vänner hela friday night looong! Så ha en bra torsdag morgon allihopa.. ja ska på fika nu sen lektion sen i slutet av dagen ska jag bara direkt hem och rida, plugga sen sova Ha en bra dag.! kramkramJW



1 kommentar:

  1. Åh jag vill följa med dig till tomorrow land 2013!! :D

    Tack att du länkade min blogg! Glöm inte att ställ en fråga själv gumman <3

    SvaraRadera