torsdag 16 februari 2012

NY SNABB FUL HEADER

gokvällll, nu ska jag tvätta av sminket och hoppa i säng, snart kommer det en ny snabb header till bloggen för är så fruktansvärt less på den vanliga jag har, så nu blir det lite nytt och fräscht! Nu sitter jag här och pluggar tillsammans med mormor som hjälper till att få det här arbetet klart, ändå rätt skönt. Hela helgen blir det jätte god mat och massor med mys med kakor och annat, ha det bra allesammans, vet inte hur det blir med rasmus han ska väl vara med sina kompisar antar jag, kramar på er alla nu ska jag sova, sedan upp och fara till skolan imorn iaf även om jag är ledig för man vet aldrig med informationen på forslunda, så ska dit på morgonen och se ifall man behöver närvaro. GODNATT alla.



2 kommentarer:

  1. Sv: Tack så jätte mycket! Min alla hjärtans dag var toppen, hoppas din också var det! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja det var lite trist men pengar är pengar! ;) tack så mycket, jag hade en bra alla <3-dag ändå! hoppas din var bra också. kraaam :)

    SvaraRadera