tisdag 28 februari 2012

Paljon kiitoksia

Sitter på svenskan som strax är slut nu och försöker lära mig lite finska samtidigt som jag skriver en film recension på filmen Gullivers Resor som vi sett med klassen nu ett bra tag på svenskan.. svårt är det japp!
Ska skippa gympan idag för vill inte bli mer sjuk än vad jag redan är, och att anstränga sig väldigt mycket när det är kallt gör ju att jag andas in väldigt mycket kall luft i halsen och vill inte bli mer sjuk än vad jag redan är så, har sjukanmält mig men ska ändå på gympan och ut och gå och sen skulle jag även göra en liten arbetsinsats så att jag visat att jag ändå vill liksom..  Jaja nu är våran svenska slut och jag ska snart ta bussen mot stan och sen hem så ha en bra kväll allihopa, ikväll
 blir de plugg och packning inför Finland imorgon kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar