söndag 12 februari 2012

SÄGER GODNATT

och släcker ner i rummet.. men men måste ju skriva detta klart först! Haft lite att göra ikväll och det va någon random tjej som skrev till mig via min hotmail och undrade hur mitt hår såg ut när det är tvättat och hur jag gör med det.. så som alla andra gör så självklart visar jag det, det är inte så himla märkvärdig men visar det ändå, hela videon kom inte med men den viktiga principen kom iaf med tror jag.. Nu måste jag sova godnatt allt folk ;) Imorn är det skola... jippie.. ska upp 5.

HAHAHA fråga mig inte varför.. men här är filmen ja sa att jag skulle lägga upp senare ikväll ;)






-         -           -          -          -         -
Pias unghäst som jag hjälper henne lite med medans pia själv är gravid! :)
Hurran today efter dagens träning!

2 kommentarer: