fredag 9 mars 2012

EN DAM-SUGARE........hahaha♥

Ridit hurran som gick TOPPEN idag, tack för hjälpen underbara Mia som även också fick rida igen hurran idag, Ulla är skrittad, Cheyenne är riden och Hurran har även gått ponnyridning idag. Mycket har jag hunnit med och nu dunkar jag musik med mamma i vardagsrummet, ska precis DAM suga vardagsrummet nu och göra lite fredagsmys, så underbar som mamma så har hon varit och köpt in mysgott till ikväll.  


Om man bortser ifrån att jag är sjuk så har detta varit en toppen fredag och kommer sluta ännu mer toppen ;) Nu ska jag damsuga sen blir det mysa med familjen och eventuellt ut på byn senare ikväll maybe! Hoppas ni får en toppen bra fredagskväll för det ska jag ha, kram!
Mycket fina tända ljus ikväll!
♥ 
Dagens "gammellåt" lista som spelades under fredags städningen med mami!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar