onsdag 28 mars 2012

goodnight

Dagen har väl varit lite kaos i början men saker och ting löstes ut och blev bra innan dagen var över, gått skola, varit i stan träffa mina fina, ridit hurran ikväll. Hoppade / travade cavaletti, och hon gick toppen bra idag. Anna-Lena Svensson träning på lördag morgon i vårat eget ridhus...... deniiii ;)  och i helgen kommer det inte bli så mycket uppdatering.
Fredag blir att ta det hyvsat lugnt kanske filmkväll någonstans eller bara hemma och ligger ensam i min underbara säng och sova.
Lördag blir det först träning sen för fest sen dra på The club från 20 till 02.00 sen förmodligen åka hem efter det och på söndagen ska jag nog bara vila bort hur bakis jag kommer vara och ont i kroppen efter allt dansande!
Menmen, än så länge är det bara Onsdag... (snart torsdag) och imorgon blir det super god lunch på skolan.. är redan hungrig :O jaja nog om allting godnatt sov gott allihopa! 
med det säger jag godnatt. pz

yes, i'm going to ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar