tisdag 6 mars 2012

hard.to.breath.se@jennifer

Har kollat på 2 serier idag, weeds mestadels av dagen, och sovit, försökt bli frisk osv.. Mår inte så bra just nu, väldigt sjuk och får små hostanfall som gör att det kommer upp lite spya när jag hostar så mycket att kräckreflexen går igång för ingenting nu efter allthostande och det kommer upp..
och när det kmr upp spya som blandas med slemet i min hals får jag ingen luft, kan alltså inte andas! Så jag håller alla tummar och tår på att det här snart ger sig annars måste det här kollas upp på allvar.

kram för ikväll, nu blir det att sova och ja min mobil är avstängd för den ville inte starta ikväll, så den lever sitt eget liv i know! Kramar på er allihopa. Hyvää♥


Bilden säger vad jag har gjort idag, världens 2 bästa serier!
Ett tips, se dom! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar