tisdag 13 mars 2012

Snart lunch!

Tja bloggen, sitter just nu på skolan och det har just varit ridning, och nyss var det go fika nu blir det snart KATJA i svenska lektion.. Iaf så funderar jag på om jag ska dra ihop ett kompis gäng och åka ner till The Club för 16åringar och uppåt i övik den 31 Mars. Missade juh chansen för länge sedan när The Club var i umeå för sista gången. Skulle verkligen vara grymt med alla deras lysen osv att bara dansa loss, älskar juh att dansa ;) speciellt eftersom att övik inte är jätte långt ifrån Umeå. :)  Idag efter skolan så blir det juh att träffa mina gooooodingar chrille och rasmus och säkert många andra också, kanske olivia snyggingen petterson innan det blir hemfärd ;)  rida hurran, skritta ulla och hinna sitta med en läxa litegrann innan det blir middag och sedan ett avsnitt av weeds innan det blir sängen jippieee! ;) kramkram! 
Btw så vet jag vad jag ska köpa för ny mobil.. det blir en iphone förmodligen!


Skön låt jag just hittade, älskar att hitta ny musik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar