fredag 30 mars 2012

MIGRÄN.. kmr knappt ihåg att jag levde!

Torsdags kväll tränade jag min fina vita springare och det gick super bra, fick även pröva på att Rida Mias häst Fille samtidigt som Mia fick rida Hurran lite grann. Gud vilken upplevelse det var och liten var han inte heller.. och piaff gjorde jag och Fille också ;) 


Igår natt fick jag ett migrän anfall.. alltså torsdagas natten mot fredag.. Jag spydde, jag hade grym huvudvärk och hade dålig balans att jag kom tom ihåg att jag ramlade ner för trappen och ramlade ihop ner framför toan när jag var tvungen att spy, hade dessutom ingenting käkat kvällen innan att det fanns inget att spy upp vilket gjorde att magvärken jag sedan fick var inget att leka med...
Har aldrig någonsin mått så dåligt som jag gjorde då tror jag och jag kommer knappt ihåg allting, eftersom jag blir rätt borta när jag har migrän. Tappar ju oftast synen då också.


Min vita springare har även fått röra på sig idag ordentligt.
Nu har jag sett färdigt Let's dance och min stora favvorit var utav killarna Gay fotbollspelaren Anton och bland tjejerna var det nog Skådespelaren Molly som bara var 17år gammal... nu blir det att sova inför morgon utsläppet imorgon som jag har och imorgon är det även THE CLUB i övik!
Bäst jag får sova mycket och bli frisk.. imorgon ska hästarna ut vid klockan 8 kramar på er alla! :)
Älskling kommer även att sova med mig natten mot söndag.. mys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar