torsdag 8 mars 2012

NU; POLIS SERIE♥

Har inte gjort så jätte mycket idag men ändå varit en väldigt skön dag, tog en promenad vid lunch tid med min finaste hund runt byn hon älskade det.


Har annars just kommit in från att ha ridit Määttäs snibben som jag älskar! Tack så super mycket för det Yvonne gick jätte bra och Snibben var på ett grymt bra humör! Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och mysa en stund med en ny serie ja just laddat hem har sett förut men inte sett alla avsnitt så börjar nu om med en underbar polis serie och mami har kommit hem med cola.. (underbart)


Ikväll blir det att ta det lungt men än idag har det inte hänt något super spännande.. tränat lite med carro määttä i ridhuset, mycket trevligt. Imorgon ska Mia hjälpa mig med Hurran, det blir toppen. Tömköras + ridas blir great! :) kramkram.


Snibben & Carolina Määttä på en hopptävling! :)
SNACKA OM SKÖN BILD hahahahahahaah...

1 kommentar:

  1. Låter som en lyckad dag för din del, cola är livet ;P

    SvaraRadera