fredag 16 mars 2012

RING I LÄPPEN NU!

Hej, just duschat på skolan, skönt som fan var det och nu har jag satt på lite fult smink (mitt eget smink) , använder ju mest LR smink som verkligen har varit super bra smink. Hjälp mig jätte mycket med min hud.. från börjar var det mest bla bla bla och jag orkade inte riktigt lyssna. Men sminket är verkligen jätte bra för huden och speciellt för min hud har väldigt lätt för att få torr hud och min hud har blivit väldig len och torr av mycket av LR;s saker. Så är ni intresserad någon att köpa? Så säljer vi smink och olika hud produkter, smycket och annat! Riktigt jävla bra grejer är det, mamma kommer dessutom hämta ut en bil för att hon sålt så bra! ;) LR bilden ;) kram på er nu är det snart lunch för min del! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar