lördag 24 mars 2012

videoinlägg

Hunnit med mycket idag, tränade min egna Hurran för Erik Berggren, hjälpte sedan och tittade på denna gång med Frida Carlsson med hennes ponny lite, sedan när jag kommit hem kom Henrik och Pia med hennes unghäst som jag fick rida och det gick toppen bra, en mycket fin och snäll häst med bra psyke som sagt. :) så hann med mycket på kort tid idag kändes det som, nu har jag suttit och sett flera avsnitt av weeds som vanligt fastnar man och klockan bara tickar på..
Idag hämtades även biljetterna ut inför nästa helg.. :D Den här kvällen kommer nog bara rullat på som vanlig.. nu sitter jag här med cola, chips och lite annat gott. Kramar på er allihopa! :)


2 kommentarer:

  1. hahaha gud vad söt video jennifer, och gud vad söt du är som ramar in foton!<3

    SvaraRadera