söndag 15 april 2012

hästit inlägg!

Gud vad jag saknar tävlingarna.. när mamma kommer hem blir det att sätta sig ner och anmäla lite grann av dom sista som är kvar med Hurran. Jag har märkt hur mycket jag ändå brinner för ridsporten, det går inte att vara utan häst hur bra vänner eller roligt man än har annars i sitt liv så måste hästarna bara finnas där för det är en del utav mitt liv. Det är någonting jag verkligen kan utan att ens behöva tänka.. man bara gör och det blir så rätt för att man är född till det!
När jag ska försöka lära mig dansa bättre eller sjunga bättre vet man liksom inte riktigt hur man ska göra eller vad man ska tänka på.. men ridningen för mig så behöver jag inte tänka lika mycket.
Jag vet vad jag ska göra, och hur jag ska åtgärda saker, sen säger jag inte att jag är bäst. Jag mena aldrig är man fulllärd :D och jag känner mig duktigare för varje dag och för varje sak jag gör med hästarna så lär man sig någonting nytt.


Just haft en tjej som ridit hurran här först gick vi runt byn sedan fick hon rida lite själv i ridhuset, super duktig var tjenen Emma! :) Även varit på promenad med Tornado och på en stund blir det att hoppa isäng och mysa i ett nytt fräscht städat rum och bytt allting i sängen och vädrat.. alla ni där ute ska bara veta hur otroligt mysigt där är här just nu och bätttre kan det inte bli när man väljer att sova naken. Himmel och plättar så skönt! ;) Nu ska jag mysa och kvälls fika litegrann med mormor innan jag ska hoppa isäng tidigt ikväll!


Min fina pojke som börjar bli så stor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar