lördag 14 april 2012

ett stenkast ifrån ett veterinär samtal..

Dagen har varit underbar medans kvällen blev helt konstig och dramatisk, men det är ju fredag den 13 så man ska väl inte förvänta sig så mycket, behövde dock inte ringa veterinär som tur var men nära var det. Har varit ute hos Tornado nu hela kvällen och försökt få honom att dricka och äta för han ville bara lägga sig så han hade nog lite kolik känningar men nu är han iaf bra, ska upp och kolla till honom inatt också så att han fortsätter vara stabil..


Hann se lite av Let's dance och tyvärr så åkte Helena paparizou ut, verkligen värdelöst röstat för hon var ju grym på att dansa OCH några av mina favoriter. Men gay Anton är fortfarande kvar yippiee!
Dags att sova nu innan jag ska upp klockan 3 inatt för att titta till Tornado.. godnatt allihopa!
Tack till Calle som skrev mycket fina ord till mig ikväll och fanns där när jag behövde någon!


Ute på promenix för att få igång honom..
min fina duktiga kille tidigare idag på dagen!

3 kommentarer:

  1. oj vilken snäll och duktig unghäst!!! Kämpa på! :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas du inser hur duktig du är Jennifer?! Han kommer bli en stjärna, lycka till i fortsättningen

    SvaraRadera