torsdag 26 april 2012

Inte ätit på 1 vecka..

Hej på er alla!
Inte blivit skrivet på ett tag, har väldiga problem med internet hemma och med att käka. För er som inte vet tog jag hål i tungan förra fredagen och inte ätit mycket vanlig mat sen dess, gör mycket ont i tungan och funderar på att ta ut den. Jag som förbränner så mycket energi osv när jag rider mycket hästar och då faller kroppen ur balans när jag inte kan få i mig mycket mat så känner mig väldigt tung i kroppen och även fast ja sover får jag ju inte näring känns det som. Så blir som fort slut.


Nu är det lunch i skolan.. typiskt att det ska vara pasta och skinksås idag, kommer knappt kunna äta någonting men man får gott och väl lida pin om man ska vara fin ;)
Ikväll kommer frida med sin ponny Celine igen så ska jag hjälpa dom att få till henne lite mer.
Igår red jag Pia L svarta lilla unghäst som gick bara bra, mycket mycket trevlig unghäst med ett toppen psyke verkligen! Nu ska jag gå på lunch, vi hörs imorgon på morgonen eftersom att jag inte har något internet hemma.

Film från ridningen idag på skolan! ;)

4 kommentarer:

  1. Vad bra du red Lucky shit har ridit den hästen en gång och den är ju så stor och går ju knappt att sitta ner i och få ihoop? Från den lilla filmen såg det as bra ut, super jobbat jeenkoo :D

    SvaraRadera
  2. Annika Wikström26 april 2012 kl. 12:48

    Men ta ut skiten ur tungan å ät quinna!! De e ju liks ingen som ser den i munnen men om kroppen faller ur balans så faller allt ur balans, även ridningen och humöret... /Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo du har rätt i det du säger men det är väl dessa attans ungdoms år man vill prova. Alltid velat veta hur det känns och nu vet jag ju uppenbarligen det! Jag ska ta ut den i helgen om det inte är bätre, är måttligt less! ;)

      Radera
  3. Moget tjejen!! Du får hålla ut dessa tonårs år... man blir mognare, känner sig säkrare, och inser att man kanske inte ska prova allt när man blir äldre ;)) du e sötare utan sånt krafs

    SvaraRadera