torsdag 12 april 2012

party volym + städning väntar! saknar mina favorit pojkar♥

Gomorgon allihopa, har just vaknat! Har varit lite kass uppdatering, lite sömn och haft mycket roligt istället! :) Sov med älsklingen hos Chrille muren från tisdag till onsdag ( alltså min bästa vän som nu fått egen lägenhet på haga!)  och jag hade otroligt mysigt och trevligt där! Så tack så hemskt mycket för det Rasmus och Chrille! Känner verkligen hur otroligt grymt mycket dom betyder för mig, har ju som sagt inte så överdrivet många bra vänner mest många jag känner mycket dåligt men som ändå är väldigt snälla. Men chrille muren har jag faktiskt kommit väldigt väldigt nära, och det är jag verkligen glad över! Är det något söker jag mig jämt till honom eller rasmus!♥


Nu har jag tagit hästarna ut och ska idag vara duktig tjej och damsuga och göra mysigt och städa för mormor kommer nämligen hit och gör mig sällskap i dag tills på måndag eftersom mamma och kjella ska och hämta hem den nya LR bilen ;)  så hej så länge nu ska jag städa till musik ;)


Bjuder på två riktigt sköna låtar! 
Laddat hem nya säsonger TAGGAR IKVÄLL.. då blir det att kika på älsklings weeds♥

1 kommentar: