tisdag 10 april 2012

This Is So Good - Radio Edit

Yes, jag lovade er videon på Tornado som dock bara visar innan jag fick äran att sitta upp på honom. Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på lite musik, har varit och släppt ut hästarna och nu ska jag käka lite frukost (fil&flingor och löskokt ägg...MUMS!) Sen blir det att rida hurran och duscha och dra sig mot stan. Ska vara med chrilleboy tills rasmus kommer hem sen vet jag inte vart kvällen leder! sover hos rasmus så uppdateringer lär bli därefter!



även hurran fick röra på sig, lite cavaletti, hoppning på volt och 
hoppa kring höjden 130 blev det. Gick rätt bra ändå! ;)

4 kommentarer:

  1. oj shit gud vad duktig du är jennifer! du borde verkligen vara stolt överdig själv! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket, träning ger färdighet. Man lär sig av sina misstag :) kramkramJW

      Radera
  2. Vilka gångarter han har er unghäst, spänstig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodu, det har han verkligen. Men hans pappa HipHop är ju enormt fin. Han är toppstjärna på papper så vi får väl se hur han blir, ska blir enormt roligt att få utbilda honom och se hur långt han kommer! :) kramkramJW

      Radera