söndag 20 maj 2012

Arrived in norge

Kvällen igår kunde vart bättre även om det var skönt att träffa rasmus, chrille, olivia, pallan, robin, saba, melinda och lite av den gamla klassen.. och säga hejdå men förra kulturnatta var grymt mycket bättre. Sovde hos pappa så han skjussade mig in till flyget sen! 


Nu är jag i Norge och som tur är har jag internet på flygbussen, det är alltså därifrån jag skriver nu. Hoppas verkligen den unga chauffören kan säga till när jag ska av, han är väldigt charmig av sig med sina stekar brillor och snygg frilla men hoppas bara han är lika snäll som han är snygg haha. Jaja, vet inte hur mycket jag egentligen kommer uppdatera för kommer nog vara rätt trött på kvällarna men har jag internet där borta dit jag ska så ser vi väl :) Är otroligt taggad och gillar verkligen Norge hitintills iaf! kramkramJW
hos pappa :)
Vart lite sugen när jag gick in på taxfree ;)
Tagen på självaste flygplatstoan i norge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar