onsdag 16 maj 2012

Chris får tagga igång mig ;)

Nu sitter jag här i soffan med bullar, chips och cola och skriver denna blogg än en gång, fått komma hem från sjukhuset där jag spenderat hela dagen från 8-4 men allting blev till slut bra och nu mår jag bättre än aldrig förr! Tagga kulturnatta, min allra bästa musik kväll i stan på hela året, så underbart mysigt med alla aktiviteter och musik och dans och ALLT!... dock så är mitt flyg flyttat så lite stressigt kommer det blir men det är okey, det går bra. 


Ikväll har jag tagit det lugnt, låtit morfinet gått ur kroppen, ska ut och springa nu och göra av med lite grann från kroppen med musik i öronen sen blir det godnatt! Tvättat..hängt tvätt...tvättat och ja, hållit på så. Packar för fullt och förstår inte riktigt hur jag ska få med allting men på något sätt ska allting komma med förhoppningsvis :) 
Imorgon far jag iväg kl 9 (morgonpigg OJA ;) ) och rider Celine åt Frida igen men denna gång på hemmaplan i spöland, efter det blir det en massa packning + mer tvättning sen fara iväg och vara med rasmus och chrille ngn stund på kvällen maybe. I mitt liv händer det inte så himla mycket just nu, fokusera på att packa, rida, plugga bort det som är kvar! Ha en bra kväll kramkramJW ;)




1 kommentar: