söndag 13 maj 2012

HEMMA FRÅN SUNDSVALL


Tjabba, då var man hemma från Sundsvall, klockan är så mycket varit ute och ridit min vita springare och Tornado med på släplina, dom var så duktiga så och det var en fantastiskt underbar mysig och trevlig ridtur! Älskar verkligen att jag lever med hästar, skulle aldrig klara mig utan dom eftersom att ridabstinensen direkt är framme om man uppehåller.
En sak som är riktigt säker är att jag verkligen kommer sakna hästarna när jag far till Norge.. Nu blir det att hoppa i säng, för imorgon ska jag upp tidigt och fixa en sak sedan efter lunch blir det skola, och efter den så blir det att träffa en polis och snacka ut med henne lite grann :)

Kram på er alla, och tusen tack till alla 105stycken läsare som fortfarande kollar medans jag varit osocial och borta i sundsvall utan att kunna uppdatera! KRAAAAM


Bilder från sundsvall.. :)
Tess knövlar ihop sig i husbilen på golvet under ett bord! :)
Pia som vi bodde hos, hade en väldigt frän färg på sin söta hund Teo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar