måndag 7 maj 2012

MVG++ till dessa låtarrrrrr

TJENA MITTBENA ALLIHOPA! Nu var det ett tag sedan sist.. helgen har gått fort och nu är det snart sommarlov himmel och plättar! I helgen har jag varit hos min pappa, och varit med min lillebror.. kommer snart även få massa bra party låtar av jan!
Några skrev förresten och frågade om jag får dricka öl för min farsa, ja varför skulle jag inte få det? För er som ville veta den knasiga frågan så jaaa det klart jag får! :)
Idag har jag varit i skolan och gjort ett hund uppvisning för läraren vad vi fått lära hundarna får trick under tiden vi haft Hund kursen. Tess visade sin bästa sida och henne har jag lärt rulla runt och slalom mellan benen :)


Nu har jag precis tagit en skagenröra macka som var grymt god och ett glas mjölk till det, så nu blir det att klä på sig mina älsklings kläder.. (ridkläder som sitter tajt) och gå ut och rida ponnyn min och borsta unghästen! Har även ponnyridning ikväll, så sötaste maja kommer och rider. Kram på er alla, vi hörs ikväll!




4 kommentarer:

  1. Vadå självklart dricka öl hos farsan ?? Det är ju faktiskt lagbrott att ge alkohol till nån under 18

    SvaraRadera
  2. Är väl inte lagbrott sålänge det är föräldern i sig som ger alkoholen? Dock kan det tänkas att det blir brott om det är utanför hemmet, alltså i allmänheten som föräldern bjuder? Så har jag hört att det ska vara iaf men rätta mig gärna om jag har fel /Ullis

    SvaraRadera
  3. Man får inte bjuda sina barn eller andras barn heller för den delen på alkohol innan dom fyllt 18 år! Så tyvärr Jennifer, din pappa gör sig skyldig till langning när han ger öl till dig. Det kan han få böter för.

    SvaraRadera
  4. Får du dricka öl hos din morsa oxå?

    SvaraRadera